02187273

مشکلات سیستم­های تلفنی رایگان

مشکلات سیستم­های تلفنی رایگان

مشکلات سیستم­های تلفنی رایگان: سیستم تلفنی ایزابل یک نرم‌افزار رایگان است که هسته اصلی آن استریسک است. این نرم‌افزار ممکن است تا حدودی برای شرکت‌های کوچک که قادر به صرف هزینه زیادی برای پیاده‌سازی نرم افزار مدیریت مرکز تماس ( Call Center ) نیستند مفید باشد، ولی شامل یکسری کاستی‌ها است. ماهان ویپ در این مقاله سعی دارد شما را با مشکلات سیستم‌های تلفنی الستیکس و ایزابل آشنا کند تا بتوانید مقایسه‌ای دقیق بین این سیستم‌ها و نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس ( Call Center ) ماهان‌ویپ داشته باشید.

برخی از مشکلات سیستم های تلفنی رایگان الستیکس یا ایزابل، به شرح زیر هستند:

مشکل در گزارشات تماس:

در مدیریت مرکز تماس ( Call Center )  گزارش گیری از تماس ها یکی از مهم ترین نیازهای مدیران است. در سیستم‌های تلفنی ایزابل و الستیکس گزارشات در قالب جدول اطلاعات خام با فیلترهای ضعیف و بدون تاریخ ارائه می شوند. اما در نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس ( Call Center ) ماهان ویپ، گزارش تماس های داخلی، ورودی و خروجی با بیش از 15 فیلتر ارائه می شود؛ همچنین می توانید خلاصه نتایج جستجو را نیز مشاهده کنید. در نرم افزار ماهان ویپ می توان گزارش عملکرد یک اپراتور را براساس تعداد تمام موفق و تماس بی پاسخ او تحلیل کرد.

در ایزابل یا الستیکس نمی‌توان فیلتری داشت که یک داخلی مشخص، چه تماس‌هایی با خارج از مجموعه داشته است. برای مثال اگر بخواهید داخلی 100 را بررسی کنید، شماره‌هایی مثل 100231 و 323100 نیز شامل گزارش می شوند.

مشکل در ضبط مکالمات :

گزارشگیری از تماس های سیستم تلفنی ایزایل و الستیکس همیشه با مشکلاتی مواجه می شوند که شما را در روند بهبود مرکزتماس نیز دچار مشکل می کنند. برای مثال اگر کاربری تماس بگیر و 30 ثانیه صدای منوی ورودی را بشنود، بعد یک داخلی را شماره گیری کند و 10 ثانیه هم زمان ببرد تا داخلی پاسخ دهد و با او 15 ثانیه هم صحبت شود، تمام این تماس 55 ثانیه نمایش داده می شود! اما در نرم افزار مدیریت مرکز تماس ( Call Center ) ماهان ویپ لاگ هر تماس به صورت مرحله به مرحله نمایش داده می شود. درنتیجه مدیر مرکز تماس ( Call Center ) می تواند به سادگی فرآیند ورود تا پایان تماس هر مشتری را مشاهده نماید.

مشکل در تجزیه و تحلیل صف انتظار:

در سیستم های تلفنی رایگان، امکان تحلیل صف‌های انتظار مانند بررسی وضعیت داخلی ها، میزان پاسخگویی، مدت زمان انتظار افراد، تعداد تماس‌های دریافت شده، پاسخ داده شده، بی پاسخ و غیره وجود ندارد. با استفاده از نرم افزار مدیریت مرکز تماس ( Call Center ) ویپ، امکان مشاهده تعداد دفعاتی که مشتری برای برقراری تماس با اپراتور تلاش کرده، بررسی و تحلیل تمام اتفاقاتی که در صف رخ داده و بررسی عملکرد اپراتورها در پاسخگویی وجود دارد.

مشکل در تجزیه و تحلیل ورود و خروج اپراتورها از صف:

در ایزابل و الستیکس امکان بررسی ورود و خروج اپراتور به صف انتظار وجود ندارد، اما اطلاعات ورود و خروج اپراتور به صف و میزان لاگین بودن او در نرم افزار مدیریت مرکز تماس ( Call Center ) ماهان ویپ با جزئیات نمایش داده می شود. همچنین سرپرست یا مدیر مرکز تماس در سیستم های تلفنی رایگان نمی تواند به صورت آنلاین اپراتورها را وارد یا خارج از صف تماس کند.

در نرم افزار ماهان ویپ، اپراتور با شماره گیری یک عدد می تواند به صف وارد یا از آن خارج شود. این امکان موجب می شود گزارش گیری از عملکرد و میزان پاسخگویی اپراتورها، دقیقا مطابق با زمان پاسخگویی ایشان باشد.

نرم افزار مدیریت مرکزتماس ماهان ویپ:

ماهان ویپ با طراحی و ساخت نرم افزار کاملا ایرانی مدیریت مرکز تماس ( Call Center ) ویپ، امکان ارائه هسته نرم افزار و افزونه های بسیاری را دارد تا مدیران مراکز تماس ( Call Center ) به سادگی بتوانند بدون محدودیت در تعریف داخلی، به هر مقدار تماس همزمان که لازم دارند دست پیدا کنند. همچنین تمام قابلیت های مورد نیاز مرکزتماس ( Call Center ) سازمان ها توسط ماهان ویپ تامین خواهد شد. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02187273 تماس حاصل فرمایید یا از طریق صفحه تماس با ماهان ویپ، سوالات خود را ثبت نمایید.

پیمایش به بالا