02187273

نرم افزار ویپ جهت ارسال و دریافت فکس

نرم افزار ویپ جهت ارسال و دریافت فکس

همان طور که می بینید با استفاده از ویپ تمام کارهایی که قبلا با استفاده از دستگاه ها و مراجع مختلف انجام میشد میسر شده است. علاوه بر این که انواع تماس ها از طریق ویپ با کمترین هزینه برقرار میشود، ارسال و دریافت فکس نیز از جمله کارهایی است که به واسه نرم افزارهای ویپ امکان پذیر شده است.
ارسال فکس از طریق پروتکل های ویپ تا چندی پیش چالش بزرگی برای سرویس دهندگان ویپ محسوب میشد؛ چرا که محدودیت های موجود ارسال فکس را کمی پرهزینه میکرد. خوشبختانه امروز با استفاده از نرم افزار ویپ جهت ارسال و دریافت فکس قادر خواهید بود تنها با استفاده از یک سیستم ویپ، تمام امو ر خود را انجام دهید.

ارسال و دریافت فکس از طریق نرم افزار ویپ

پیش از این که ارسال فکس با استفاده از نرم افزار ویپ ممکن شود، ارسال فکس از طریق تلفن های سنتی مخصوص فکس انجام میشد که هریک هزینه های زیادی نیز در برداشت. نحوه عملکرد تلفن های قدیمی به این شکل بود که صدای فرد یا درواقع سیگنال های ارسالی به دیتا تبدیل میشد و به دست گیرنده می رسید. از معایب این روش می توان به احتمال وجود قطعی، اختلال در ارسال دیتا و نهایتا مختل شدن کل پیام اشاره کرد.
معرفی نرم افزار فکس ویپ
نرم افزار های فکس ویپ این دیتا را به کدهای خاصی تبدیل می کنند و از طریق پروتکل های ویپ آن ها را ارسال می کنند. نحوه ارسال در این روش با استفاده از سیستم های آنالوگ یا سیگنال های صوتی نیست.
مزایای استفاده از نرم افزار فکس ویپ
هزینه هایی که ویپ برای ارسال پیام از طریق نرم افزار فکس ویپ صرف می کند آن قدر ناچیز است که در یک سازمان بزرگ با نیازهای مختلف جهت برقراری ارتباط با مشتریان در واقع رایگان است! ارسال فکس از طریق پروتکل های اینترنتی تنها 1 درصد از حجم پهنای باند را درگیر می کند که نهایتا پیام با حجم کم به دست دریافت کننده خواهد رسید.

پیمایش به بالا