02187273

callcenter

ویپ VoIP یک انتخاب درست

اگر  با سیستم های سنتی و گران قیمت مخابراتی کار می کنید و هزینه مضاعف برای دریافت سرویس اینترنت مخابرات (شبکه کامپیوتری و شبکه مخابراتی) پرداخت می کنید. اکنون زمان استفاده از فن آوری جدید مخابراتی ویپ VoIP  است.

بدون شک بزرگترین سوال مرتبط دلایل برتری ویپ VoIPبر مخابرات سنتی است . در پاسخ این سوال بهترین جواب، ذکر تیتر وار محاسن ویپ VoIP در مقابل مخابرات سنتی است :

 مزایای سیستم ویپ چیست؟

ویپ VoIP : صرفه جویی اقتصادی مستقیم

گاها در برخی از راهکارها اختلاف هزینه این دو شبکه ویپ VoIP  و مخابرات سنتی به ۸۰درصد نیز می رسد . برخی از دلایل کاهش هزینه چشم گیر ویپ VoIP را می توان چنین بر شمرد :

هزینه بسیار کمتر ارتباطات راه دور

هزینه استفاده از کارت های تلفن اینترنتی بسیار کمتر از هزینه استفاده از خطوط شهری در برقراری ارتباطات راه دور و بین المللی است.

مجتمع سازی ویپ VoIP ارائه ارتباطات صوتی ، تصویری و داده در یک شبکه است .

این موضوع می تواند هزینه ایجاد زیر ساخت ، هزینه های جاری نظیر نگهداری و تعمیرات و دریافت سرویس از سرویس دهنده های شهری ، کشوری و بین المللی را کاهش دهد .

افزایش ویژگی ها و سرویس های ارزش افزوده

در شبکه های ویپ VoIP این ویژگی یکی دیگر از دلایل صرفه جویی در به کارگیری این تکنولوژی است .

انعطاف پذیری تکونولوژی ویپ VoIP نسبت به مخابرات سنتی

مواردی نظیر امکانات تغییر مکان ، امکان گسترش سریع و بدون دردسر و … برخی از دلایل انعطاف پذیری بیشتر تکنولوژی ویپ VoIP هستند.

فرض کنید دفتر کارتان را از نقطه الف به نقطه ب انتقال دهید . آیا می توانید تصور کنید که انتقال خطوط تلفن شهری – که مهمترین ابزار ارتباط با مشتریانتان است – چقدر هزینه و زمان و وجود امکانات کابلی نیاز دارد؟  در صورتی که در سیستم ویپ VoIP برای این کار نیاز است که از روی تلفن خود Log Off کرده و در مکان جدید بر روی تلفن جدید Log in کنید و این به راحتی چک کردن پست الکترونیکیتان در مکان های مختلف است .

وجود امکانات مدیریتی بسیار زیاد بر روی سیستم ویپ VoIP

به ذکر یک مثال اکتفا می کنم . روی مرکز تلفن سنتی دفتر کار یا سازمان زیر مجموعه تان چه امکانات مدیریتی با چه هزینه هایی دارید؟ در صورتی که مدیریت مراکز تلفن تحت شبکه ویپ VoIP به راحتی ورود به یک پورتال داخلی است .

: امکان راه اندازی سرویس های ارزش افزوده

از طریق ویپ VoIP نظیر کنفرانس های صوتی و ویدئویی و سهولت گسترش این سرویس ها در نقاط مختلف با بهره گیری از شبکه جهانی اینترنت.

امکانات دریافت تماس یا اطلاعات تماس زمانی که در محل استفاده از سرویس ویپ VoIP حضور ندارید.

سیستم ویپ VoIP با استفاده از تکنولوژی قوی گزارشات مربوط به تمامی تماس ها اعم از پاسخ گفته شده یا پاسخ داده نشده را در مراکز داده مختلف ذخیره سازی نموده که از نقاط مختلف با استفاده از سیستم تلفنی یا شبکه کامپیوتری قابل دسترس است.

 امکان استفاده موازی این تکنولوژی در کنار سیستم های مخابراتی سنتی

در تکنولوژی مخابراتی سنتی، ورود به حریم شخصی دیگران به سهولت اتصال به نقطه ای از شبکه ی کابلی مدار سوییچ ها می باشد . در تکنولوژی ویپ VoIP امکان شنود حتی برای نود درصد متخصصان نیز وجود ندارد . برای اینکار باید بسیار خبره بود و به علاوه با به کار گیری روش های تامین امنیت شبکه های کامپیوتری ویپ VoIP می توان احتمال شنود یا دستبرد به سیستم ویپ VoIP را به صفر رساند.

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه مدیریت مرکز تماس مراجعه کرده و با امکانات نرم افزاری مدیریت مرکز تماس ماهان ویپ آشنا شوید. همچنین می توانید از طریق تماس با شماره تلفن 87278 درخواست خود را با کارشناسان ماهان ویپ درمیان گذارید.

پیمایش به بالا