02187273

چطور نوبت‌دهی بیمارستان‌ها را هوشمند کنیم؟

چطور نوبت‌دهی بیمارستان‌ها را هوشمند کنیم؟

یکی از عمده‌ترین مشکلات مراکز خدمات درمانی و بهداشتی نوبت‌دهی به بیماران مختلف و کاهش مراجعه حضوری بیماران جهت اخذ نوبت از پزشکان متخصص است. اما چطور نوبت‌دهی بیمارستان‌ها را هوشمند کنیم؟

در برخی از مراکز به دلیل حجم بالای تماس ورودی بیماران، نوبت‌دهی به آن‌ها با مشکلات و بی‌نظمی مواجه می‌شود. همراه با پیشرفت تکنولوژی و توسعه نرم افزار مرکز تلفن تحت شبکه، امکان نوبت دهی تلفنی هوشمند برای مراکز درمانی و بهداشتی به وجود آماده است.

نرم‌افزار ماهان‌ویپ به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا بتوانند از چندین فناوری ارتباطی مانند تماس صوتی و تصویری، ویدئو کنفرانس، جمع‌آوری داده‌ها (نظرسنجی، بررسی و مانیتورینگ تماس‌ها) و قابلیت موبیلیتی از طریق یک نرم افزار جامع استفاده کنند. ماهان ویپ یک نرم افزار ایمن و قابل اطمینان است که تمامی قابلیت های مورد نیاز سازمان ها را با لایسنس های مادام العمر تامین می­ کند.

مراحل نوبت دهی هوشمند در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها:

چطور نوبت‌دهی بیمارستان‌ها را هوشمند کنیم؟
چطور نوبت‌دهی بیمارستان‌ها را هوشمند کنیم؟

مزایای نوبت‌دهی هوشمند:

  • عدم نیاز به مراجعه حضوری بیماران جهت دریافت نوبت
  • برقراری نظم با جلوگیری از هجوم بیماران
  • بهبود سرعت و دقت در نوبت دهی
  • جلوگیری از دریافت نوبت تکراری

نرم افزار ماهان ویپ:

یکی از پرکابردتری افزونه های نرم افزار ماهان ویپ، افزونه منوی صوتی پیشرفته (IVR Pro) است. این افزونه در واقع یک تلفن گویای هوشمند است که از طریق وب سرویس به سایز نرم افزارها متصل می شود و می تواند با گرفتن اطلاعات عددی از مشتری، پاسخ های مناسبی ارائه نماید (مثال: برای بررسی سفارش خود، کد پیگیری‌تان را وارد نمایید). با استفاده از افزونه منوی صوتی پیشرفته می توانید از طریق ویزارد، یک منوی صوتی سفارشی بسازید و در هر سطح از منوی صوتی که نیاز به ارتباط از طریق وب سرویس بود، سرویس مورد نظر را فراخوانی و استفاده کنید.

 

در صورت مواجه با هر گونه سوالی یا به منظور دریافت نرم افزار ماهان ویپ، لطفاً با شماره تلفن 02187273 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در واحد فروش و پشتیبانی پاسخگوی نیاز شما باشند.

 

 

پیمایش به بالا