02187273

تلفن مبتنی بر IP

تلفن مبتنی بر IP

 

گسترش ارتباطات پایدار

فناوری تلفنی IP تحت اینترنت است و به کاربران این اجازه را می‌دهد تا از هر فاصله‌ای بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. تلفن آی‌پی، به‌تدریج به یکی از راه‌های مرسوم ارتباطات تبدیل شده و در بسیاری از شرکت‌ها جایگزین سیستم قدیمی تلفن شده است.

تلفن IP این موقعیت را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید خدمات ارتباطات پایدار، مطمئن و ایمن را بین کارمندان خود که در دفتر اصلی شرکت، در شعبات مختلف شرکت و حتی به صورت دورکاری یا با موبایل کار می‌کنند گسترش دهید. تلفن IP، ارتباطات صوتی را با استفاده از پروتکل‌های اینترنت مبتنی بر استانداردهای باز انتقال می‌دهد.

تلفن IP چطور کار می کند؟

تلفن IP، تماس را از طریق «پروتکل اینترنت»، وسایل دیجیتالی و تحت اینترنت برقرار می‌کند. صاحبان مشاغل با این فناوری می‌توانند از مزایای ارتباطات اینترنتی همراه با سخت‌افزارها و برنامه‌ها، استفاده بهینه‌تر و موثرتری نسبت به سیستم‌های تماس قدیمی داشته باشند.

استفاده از این فناوری بیشتر به شرکت‌ها و کسب و کارها پیشنهاد می‌شود چرا که با استفاده از آن می‌توانند به بهبود عملکرد سازمانی و کاهش هزینه‌های اجرایی کمک کنند.

یکپارچه‌سازی با تلفن مبتنی بر IP

تلفن IP، پیشرفت قابل توجهی در سیستم‌های ارتباطی به‌وجود آورده است. این فناوری یکپارچه‌سازی سیستم‌های مختلف به یک سیستم را ممکن کرده است. با استفاده از تلفن IP، کاربر می تواند صوت، داده، تصویر و تکنولوژی‌های چندرسانه‌ای را در سیستم یکپارچه‌ای که مبنای دیجیتالی دارد ادغام کند. این یکپارچه سازی کمک بسیار زیادی به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و توسعه کارایی شرکت می‌کند.

تفاوت تلفن مبتنی بر IP و ویپ

تلفن IP، تصویری جامع‌تر از تمام تلفن‌های مبتنی بر ارتباطات تماس اینترنتی فراهم کرده است. ویپ، زیرمجموعه‌ای از این فناوری است که ارتباطات اینترنتی را با انتقال صوت میسر کرده است. استفاده از تلفن IP با افزایش چشمگیر کارایی و کاهش هزینه‌ها همراه است. ویپ برای اتصال تماس‌ها به اینترنت، از LAN استفاده می کند.

مزیت‌های ویپ در استفاده از تلفن‌های IP نسبت به PBX قدیمی

PBX یک شبکه تلفن خصوصی است که بسیاری از شرکت‌ها از آن به‌تنهایی یا با ترکیبی از آنالوگ و دیجیتال استفاده می‌کنند. دلیل این ترکیب نیز صرفه‌جویی در هزینه‌ها است. درهرصورت، ترکیبی از برنامه‌های تجاری همراه با سیستم‌های ویپ که از تلفن مبتنی بر IP استفاده می‌کنند، مزیت‌های بیشتری را نسبت به PBX در اختیارشان قرار می‌دهد.

برای مثال یک تلفن IP را می‌توان طوری برنامه ریزی کرد که تماس های مهم به تلفن‌همراه کاربر منتقل شوند و یا یک پیام هشدار مبنی بر تماس خارجی روی موبایل ایشان دریافت شود.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۷۲۷۳ یا تکمیل فرم ارسال درخواست با ما تماس حاصل نمایید. بی شک کارشناسان ماهان ویپ همواره تلاش خواهند کرد تجارب ارزنده خود را بی دریغ در اختیار شما قرار دهند پس با ما راحت باشید.

منبع: packetworks

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا