02187273

آیا در سیستم تلفن ویپ خطوط تلفن اشغال میشوند؟

آیا در سیستم تلفن ویپ خطوط تلفن اشغال میشوند؟

آیا در سیستم تلفن ویپ خطوط تلفن اشغال میشوند؟

اکثر افراد بر این باورند که در سیستم تلفنی ویپ، خطوط تلفن اشغال نمی‌شود؛ اما این فرضیه اشتباه است. اگر شما هم با این سوال مواجه شده اید که آیا در سیستم تلفن ویپ خطوط تلفن اشغال می شوند یا خیر، ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید:

نرم افزار ویپ در کنترل خطوط و اشغال نشدن خط ها نقشی را برعهده ندارد در واقع بستر لازم برای اینکار در ابتدا به ظرفیت خطوط شما برمیگردد. شما با این نرم افزار می‌توانید مشتریان و کارشناسان را دسته بندی کنید و تماس ها را به بهترین نحو هدایت نمایید. زمانی که تمام خط‌های سازمان مشغول نباشند، امکان برقراری تماس همزمان به تعداد خط‌ها وجود دارد؛ اما زمانی‌که تعداد تماس‌های همزمان از تعداد خط‌ها بیشتر شود، تماس گیرندگان با بوق اشغال مواجه می‌شود. در واقع در ساعات شلوغ سازمان و زمانی که اکثر کارمندان مشغول صحبت با داخلی‌هایشان هستند، مشترکین بوق اشغال می‌شنوند.

به مثال روبرو توجه کنید: اگر شما 20 خط داشته باشید  با 10 پرسنل، شما تا 20 تماس همزمان را خواهید داشت که 10 نفر به اپراتورها متصل شده و مشغول صحبت هستند و بقیه افراد در صف انتظارند و تا 10 نفر دیگر ظرفیت صف انتظار دارید؛ اما زمانی که نفر 21 ام تماس بگیرد بوق اشغال می‌شنود.

راه حل اشغال نشدن خطوط تلفن با استفاده از نرم افزار ویپ

تمام خدمات مورد نظر برای اشغال نشدن خطوط به مجموعه سرویس دهنده خط تلفن شما وابسته است. اگر شما از خطوط مخابرات استفاده می‌کنید (سیپ ترانک، ایوان یا خطوط هشت رقمی) یا از شرکت‌های خصوصی در بستر اینترنت همان شرکت یک خط تلفنی دریافت کرده اید، با راهکارهای مختلف می‌توان از اشغالی نشدن خطوط جلوگیری نمود؛ به طور مثال در خطوط دیجیتال می‌توان با افزودن کانال، ظرفیت تماس ورودی و خروجی را افزایش داد. اگر خطوط آنالوگ دارید می‌توانید خط اضافه کنید تا حجم تماس های همزمانتان را افزایش دهید و از مواجه مشترکین با بوق اشغال کم کنید.

با استفاده از گزارشات نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس ماهان ارتباط، به راحتی می‌توانید:

  • برآوردی از حجم تماس‌های ازدست رفته داشته باشید،
  • شیفت بندی پرسنل را مدیریت کنید،
  • تعداد خطوط لازم برای پاسخگویی بهتر را مشخص کنید،
  • رضایتمندی مشتریان در سازمان را افزایش دهید،
  • از هزینه های اضافی بکاهید،
  • و در نهایت افزایش درآمد داشته باشید.

ماهان ارتباط با فراهم نمودن نرم افزار بومی «مدیریت مرکز تماس ماهان ویپ»، رضایتمندی بیش از 80 درصد از مشتریان سازمانی، دولتی و خصوصی خود را جلب کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این نرم افزار، با شماره تلفن 02187273 تماس حاصل نمایید.

پیمایش به بالا