02187273

مزایای استفاده از ویپ

مزایای دیگر استفاده از ویپ

کاربرد های ویپ که پیش از این معرفی کردیم ، به تنهایی بیانگر مزایای استفاده از سیستم ویپ می باشد. مزایایی که سبب شده است بسیاری از سازمان ها ، شرکت ها و حتی منازل به استفاده از این فناوری روی بیاورند. در ادامه مزایای دیگر استفاده از ویپ را می خوانید.

چرا از ویپ استفاده کنیم؟

در بخش اول مزایای استفاده از ویپ خواندید که یکی از دلایل مهم برای استفاده از ویپ ، انعطاف پذیری آن است. در ادامه سایر مزایای استفاده از voip را می خوانید.

نصب ساده ویپ و راه اندازی آن
با توجه به این که تکنولوژی ویپ دیگر نیاز به کابل ها و سیم های جداگانه نظیر تلفن های سنتی موجود ندارد ، لذا راه اندازی آن نسبت به سایر راه های ارتباطی ممکن ساده تر است. انتقال صدا در فناوری ویپ ، با استفاده از نرم افزار صورت میگیرد و بر خلاف خطوط تلفن ، ارتباطات سخت افزاری نیست.

استفاده ساده در هر مکان و هر زمان
بر خلاف تلفن و موبایل که نیاز است با ورود به کشورهای دیگر ، از سیم کارت های دیگری استفاده کنید ، می توانید با استفاده از تکنولوژی ویپ و تنها با دسترسی به اینترنت پرسرعت ، با تمام نقاط دنیا ارتباط برقرار کنید. از مزایای ویپ در این زمینه ، به عدم نیاز شماره گیری هنگام برقراری ارتباط می توان اشاره کرد.

افزایش بهره وری کسب و کار
یکی دیگر از مزایای استفاده از ویپ آن است که هر زمانی که تماسی به سمت شما ارسال شود ، همه ی سیستم های متصل به ویپ ، زنگ می خورند. بنابراین زمانی که ایمیلی داشته باشید ، می توانید نظیر تماس های تلفنی ، آن را در موبایل خود و به صورت صوتی دریافت کنید. این قابلیت همان بهره وری و رونق کسب وکار با استفاده از ویپ است و مزایای دیگر ویپ به شمار می آید.

پیمایش به بالا