02187273

مشکلات تلفن ویپ بخش سوم

مشکلات تلفن ویپ – بخش سوم

قطعی و وصلی تلفن ویپ و تاخیر در انتقال صوت در تلفن ، از مشکلات عمده کاربران در استفاده از تلفن های ویپ می باشد که به صورت مفصل بررسی کردیم. یکی دیگر از مشکلات تلفن ویپ ، روتر ناکافی و پیکره بندی نامناسب ویپ است که منجر به افت کیفیت در تلفن ها میشود. برای آشنایی بیشتر با این موارد با ما همراه باشید.

بررسی مشکلات تلفن وپ

تجهیزات سخت افزاری نامناسب ، عامل بسیاری از مشکلات در استفاده از تلفن ویپ است. این ضعف سخت افزاری جنبه های مختلفی دارد که دو نمونه از آن عبارتند از:
روتر ناکافی
این مشکل ، به دلیل استفاده از مشترک از یک مودم روتر ، برای اهداف مختلف است. بسیاری از شرکت های کوچک ، از یک مودم روتر برای انتقال اطلاعات خود و همچنین ویپ استفاده می کنند. تنها همین مورد کافی است تا افت کیفیت زیادی در تماس ها حس شود.به عنوان مثال اگر حین تماس فرد دیگری مشغول به دانلود فایل پرحجمی باشد ، مسلما تماس ها بی کیفیت میشوند. دقت داشته باشید که این مورد زمانی میسر میشود که از روتری قوی استفاده کنید و بتواند این موارد را با هم مدیریت کند. روتر ویپ ، می تواند تعادل لازم را برای مصارف ویپ و سایر موارد برقرار کند.
پیکره بندی نامناسب ویپ
نزدیک به ده سال است که تکنولوژی ویپ معرفی شده است. در این ده سال اقدامات متفاوتی از جمله جداسازی صدا و دیتا از روی یک شبکه اینترنتی انجام شده است. پس اگر ارائه دهنده ویپ ، بدون پیکره بندی مناسب ، هم اطلاعات و هم دیتا را از روی یک network عبور دهد، باید انتظار افت کیفیت را حین تماس با تلفن داشته باشید.  راه حل این موضوع ، پیکره بندی network توسط شرکتی است که این خدمات را به شما ارائه می دهد.

پیمایش به بالا