02187273

نرم افزار ضبط تماس

نرم افزار ضبط تماس (CDR ) با فرمت ها و قابلیت های ویژه

تا به حال به ضبط کردن صدا در مکان یا موقعیتی نیاز پیدا کرده‌اید؟ آیا لازم شده است یک مکالمه دوطرفه را ضبط کنید؟ بهترین برنامه ضبط صدا برای اندروید کدام برنامه است؟ بهترین برنامه یا نرم افزار ضبط تماس برای گوشی آیفون یا samsung voice recorder  کدام است؟ با شرکت ارائه دهنده مدریت مرکز تماس ماهان ویپ همراه باشید تا به بررسی چند نرم افزار ضبط تماس (كال ركوردر) بپردازیم و در مورد نرم افزار cdr بیشتر بدانیم.

اگر شما خبرنگاری باشید که همیشه به سبب مصاحبه با اشخاص در حال ضبط صدای محیط است یا یک ترانه سرا و خواننده یا شاعر که در هنگام تمرین متن، لازم است با استفاده از یک sound recorder صدای خود را ضبط کند، به راحتی می‌توانید از برنامه‌ای که به صورت پیش فرض در گوشی شیائومی، سامسونگ، اپل و… تعریف شده است استفاده کنید. اما اگر لازم شود یک مکالمه تلفنی را ذخیره کنید چه؟!

شاید نرم افزار ضبط تماس برای بعضی از گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، اپل و… تعریف شده باشد اما کیفیت ويس ركوردر که در یک برنامه ضبط صدا مخفی طراحی شده است، بسیار فرق دارد. در ادامه مبحث “بهترین نرم افزار ضبط تماس برای اندروید و آیفون” به معرفی بهترین برنامه ضبط مکالمه و ضبط تماس خودکار خواهیم پرداخت.

یکی از نیازهای مراکز و سازمان هایی که ارتباط بیشتری با مشتریان دارند، ضبط و ذخیره تماس های کاربران مختلف و امکان مانیتورینگ تمکالمات صورت گرفته با کاربران است. نرم افزار های call center قابلیت های مختلفی دارند و همان طور که در مفهوم نرم افزار مدیریت مرکز تماس اشاره شد، می توان تمام جزئیات مکالمات را با داشتن امکاناتی نظیر CDR ضبط نمود. برای آشنایی بیشتر با نرم افزار ضبط و مشاهده جزئیات تماس (CDR ) ، شما را به مطالعه ادامه این مطلب دعوت می کنیم.

برنامه ضبط صدا مخفی

نرم افزار ضبط و مشاهده جزئیات تماس چیست؟

قبل از این که از CDR جهت مشاهده جزئیات تماس استفاده شود و برای رسیدگی بهتر به درخواست های کاربران مورد نیاز باشد، برای خود شرکت سرویس دهنده ضروری است. سرویس دهندگان ویپ با استفاده از نرم افزار ضبط مکالمات CDR می توانند به خوبی هزینه ها را برآورد کنند و به این ترتیب فاکتور یا قبض ویپ را صادر نمایند.

فرمت های مختلف CDR

به صورت معمول CDR به اشکال مختلفی در دسترس است و برای نرم افزار های ویپ مختلف می توان نمونه های مختلف از CDR را انتخاب کرد که البته هریک قابلیت های خاص خود را دارند. نمونه رایجی از نرم افزار ضبط تماس CDR ، نرم افزار پخش خودکار پیغام در ویپ می باشد که به AMA مشهور شده است. ساخت این نوع از نرم افزار های ضبط ومشاهده جزئیات تماس ویپ به دهه 1970 بازمیگردد و از آن به بعد به قابلیت های این سیستم به عنوان نرم افزار  call center افزوده شد.

قابلیت های CDR

این شکل از نرم افزارهای ویپ قابلیت های زیادی به مرکز تماس ویپ می دهند. با استفاده از CDR می توانید شماره تماس گیرنده، تاریخ و جزئیات ساعت تماس گیرنده، واحدی که با آن تماس برقرار شده است، داخلی وارد شده و مکالمات فرد را ضبط و مشاهده کنید.

مقاله مرتبط: نرم افزار فکس ویپ

بهترین نرم افزار ضبط تماس

نحوه عملکرد برنامه ضبط صدا حرفه ای چگونه است؟

به منظور درک بهتر نحوه عملکرد برنامه ضبط صدا برای مخاطبان عزیز لازم است بگوییم به طور کل اپ‌ها و برنامه‌های ضبط مکالمه دوطرفه در گوشی شامل سه دسته مختلف هستند؛

  • نرم افزار ضبط تماس برمبنای شماره ثانویه؛همچون نرم افزار ضبط تماس TAPEaCALL در هنگام استفاده از این برنامه یک شماره سوم به تماس شما اضافه شده و صحبت‌های دوطرف را ذخیره می‌کند. به منظور استفاده از این سرویس لازم است شماره خود را در آن ثبت کرده و از این پس با لمس دکمه قرمز رنگ به ضبط تماس خودکار بپردازد.
  • نرم افزار ضبط تماس مبتنی بر سورس سخت افزاری؛ همچون برنامه CALL RECORDER با استفاده از این برنامه تنها قادر به ضبط صحبت‌های یک طرف هستید. این برنامه به صورت رایگان برای استفاده اندروید ارائه شده است.
  • نرم افزار ضبط تماس بر مبنای ویپ؛ همچون نرم افزار ضبط تماس WEPHONE این برنامه بر اساس VOIP و پروتکل صدا روی اینترنت کار می‌کند. در ابتدا استفاده از این برنامه رایگان است.

نرم افزار ضبط تماس در گوشی اندروید، آیفون یا ویندوز

همان طور که حتما می‌دانید صدا ضبط کن گوشی قادر به ضبط تماس خودکار یا ضبط مکالمه دوطرفه نیست برای انجام این امر به دانلود ضبط مکالمه دوطرفه رایگان یا پولی نیاز دارید. در ادامه این مقاله چند پیشنهاد برای شما ارائه کرده و در نهایت فایل دانلود مستقیم ضبط صدا را قرارداده‌ایم.

نرم افزار ضبط تماس؛ call recorder-ACR Full 35 برای اندروید

نمونه‌ای از بهترین نرم افزار ضبط صدا اندروید که در هر فروشگاه نرم‌افزاری همچون ماهان ویپ نام آن را سرچ کنید، خواهید توانست این اپ (به راستی یکی از بهترین نرم افزار ضبط مکالمه مخفی در اندروید است) را دانلود و نصب نماید، call recorder نام دارد. استفاده از برنامه ACR FULL 35 بسیار آسان است. کافیست برنامه را بر روی گوشی شیائومی، سامسونگ یا هر گوشی دیگر که سیستم عامل اندروید دارد نصب کرده و دکمه ENABALE را لمس کنید. از این به بعد مکالمات تلفنی شما توسط این برنامه ضبط و ذخیره خواهد شد. به منظور دانلود نرم افزار ضبط مکالمه با کیفیت بالا برای اندروید لینک زیر را لمس کنید.

https://www.farsroid.com/call-recorder-acr/

دانلود مستقیم ضبط صدا

نرم افزار ضبط تماس؛ Automatic call recorder

یکی از دیگر نرم افزار اندروید ضبط صدا حرفه ای، Automatic call recorderاست، این نرم افزار بر اساس یک سورس سخت افزاری طراحی شده است. قابلیت ضبط مکالمه دوطرفه را دارد. این اپ با استفاده از فعال سازی اتوماتیک اسپیکرهای دستگاه در هنگام برقراری تماس می‌تواند مکالمه شما را از طریق میکروفون گوشی ضبط کند. این نرم افزار ضبط تماس نیز تنها برای اندروید طراحی شده است. به منظور دانلود بهترین نرم افزار ضبط مکالمه اتوماتیک از طریق لینک زیر اقدام نمایید

https://cafebazaar.ir/app/com.appstar.callrecorder

نرم افزار ضبط تماس؛ ضبط مکالمات تلفنی

این اپ یکی از بهترین نرم افزار ظبط تماس می‌باشد که قادر است فرمت‌های خروجی MP3- WAV- AMR را باکیفیت بالا به شما تحویل دهد. برای دانلود نرم افزار اندروید ضبط صدا از طریق کلیک بر روی لینک زیر اقدام نمایید.

https://cafebazaar.ir/app/ir.amoozesh3.callrecorder

بهترین نرم افزار ضبط تماس خودکار؛ نرم افزار cdr

در حقیقت بهترین نرم افزار ضبط صدا حرفه ای اندروید نرم افزار cdr است که در ادامه به شرح مختصری از آن خواهیم پرداخت. در بهترین نرم افزار اندروید ضبط مکالمات می‌توانید فایل‌های SDR را توسط CDR VIEWER به PNG تبدیل کنید.استفاده از این نرم افزار ضبط تماس برای تمام مدل‌های گوشی شیائومی، سامسونگ و دیگر گوشی‌های اندروید رایگان است. در زیر برای دانلود نرم افزار اندروید ضبط تماس CDR کافیست لینک را بازکنید.

https://myket.ir/app/com.vvorld.cdrviewer

نرم افزار اندروید ضبط صدا

ماهان ویپ بهترین ارائه دهنده خدمات VOIP

همانطور که در بالا گفته شد بعضی از بهترین برنامه ضبط صدا برای سامسونگ یا گوشی شیائومی بر اساس VOIP کار می‌کنند. با استفاده از این اپلیکیشن‌ها می‌توان به صورت همزمان با اتصال به اینترنت پس از برقراری تماس مکالمه را ضبط کرد. انواع سرویس‌های مختلف VOIP این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا به وسیله IP با مخاطبین مورد نظر ارتباط برقرار کرده و بتوانید ويس ركوردر داشته باشید. لازم به یاد‌آوری است که استفاده از سرویس‌های ویپ در تمام کشورهای دنیا امکان پذیر نیست و از این نظر محدودیت دارد. معمولا برای استفاده از این نوع سرویس‌ها باید شماره خود را ریجسترینگ کنید. در چنین شرایطی مخاطب شما نمی‌تواند شماره شما را روی گوشی خود مشاهده کند، در این وضعیت هنگام تماس NO CALLER ID یا  UNKNOWN CALLER نمایش داده‌خواهد شد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با مشاورین باتجربه ماهان ویپ تماس گرفته و کسب اطلاعات کنید.

سخنی در پایان

روزانه به دلایل مختلف نیاز می‌شود تا یک تماس مهم ضبط و ذخیره شود. در تمام گوشی‌ها، از انواع مدل گوشی شیائومی گرفته تا سامسونگ و اپل و… به صورت پیش فرض یک برنامه ضبط صدای محیط وجود دارد اما در هیچ کدام از انواع گوشی شیائومی یا سامسونگ و… هیچ نرم افزار ضبط تماس خودکار یا ضبط مکالمه دوطرفه تعبیه نشده است. برای اطلاعات بیشتر از نرم افزارهای ویپ پیج اینستاگرام ماهان ویپ را دنبال کنید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با چندتا از بهترین نرم افزار ضبط مکالمه اندروید ۱۱ و بالاتر آشنا کنیم و بگوییم به جرات بهترین برنامه ضبط صدا هنگام مکالمه نرم افزار cdr است. دانلود مستقیم ضبط صدا cdr را به منظور صحولت در استفاده از این برنامه، برایتان قرار دادیم. امیدواریم توانسته باشیم در بالا رفتن اطلاعات شما در این زمینه نقش کوچکی داشته باشیم.

سوالات پرتکرار

  • بهترین نرم افزار ضبط صدا ios برای گوشی آیفون و اپل کدام است؟

REV CALLRECORDER

TAPEACALL PRO

CALL RECORDER PRO

  • بهترین نرم افزار ضبط صدا برای کامپیوتر و ویندوزفون کدام است؟

FREE AUDIO RECORDER

STREAMING AUDIO RECORDER

  • بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه سامسونگ کدام است؟

BLACKBOX CALL RECORDER

پیمایش به بالا