02187273

ویپ در مقابل تلفن های معمولی و خطوط ثابت

ویپ در مقابل تلفن های معمولی و خطوط ثابت

با آگاهی نسبت به مزایای استفاده از ویپ ، جای شکی باقی نمی ماند که این فناوری ، از همه نظر از جمله صرفه جویی در هزینه و بهبود میزان بهره وری ، نسبت به سایر راه های ارتباطی برتر است. قبل از این که بخواهیم به صورت تخصصی تر با بخش های ویپ آشما شویم ، لازم دانستیم که ابتدا با مقایسه ی ویپ در مقابل تلفن های معمولی و خطوط ثابت ، توضیحات خود را در ارتباط با مزایای ویپ تکمیل کنیم . با ما همراه باشید.

دلایل محبوبیت ویپ نسبت به تلفن های معمولی

در ادامه فناوری مقایسه کلی میان ویپ و تلفن معمولی را می خوانید.

بخش های کاربردی ویپ نسبت به تلفن معمولی

بر خلاف تلفن های معمولی که امکانات محدودی را تنها در حوزه ی تماس صوتی در اختیار کاربران قرار می دهند، با ویپ می توان جلوه های دیگری را نیز در قالب تلفن معمولی تجربه کرد. کال فورواردینگ ، کال ویتینگ و …از جلوه های منحصر به فرد ویپ است که در بررسی ویپ در مقابل تلفن های معمولی ، مهم ترین بخش به نظر می آید.

کیفیت تماس با ویپ نسبت به تلفن های معمولی

کیفیت ارسال و دریافت صدا ، با استفاده از خطوط سنتی تلفن ، کاملا نسبی است. به این معنا که عوامل مختلفی روی آن تاثیر گذار هستند. البته با وجود افت کیفیت ، می توان از ارتباط پایدار با استفاده از تماس تلفنی مطمئن بود.
اما در ویپ ، نقل و انتقالات تنها از طریق پروتکل های اینترنتی است. لذا کیفیت بالا ی تماس ، به کیفیت اینترنت مصرفی بستگی دارد.
هزینه های استفاده از ویپ نسبت به تلفن معمولی
قیمت استفاده از سیستم ویپ ، به صورت پایه نسبت به تلفن های معمولی بسیار مقرون به صرفه است. چرا که ما تنها باید هزینه ی سرویس دهنده اینترنت را پرداخت کنیم. البته هزینه های ویپ نسبت به بخش هایی که در اختیار مشتری قرار میگیرد نیز متفاوت است.
پیروز باشید.

پیمایش به بالا