02187273

گیمیفیکیشن در مراکز تماس

گیمیفیکیشن در مراکز تماس

گیمیفیکیشن در مراکز تماس

درجایگاه مدیر یک مرکز تماس، حتماً واژه گیمیفیکیشن به گوش‌تان خورده است.

گیمیفیکیشن مرکز تماس چیست؟

گیمیفیکیشن مرکز تماس به معنای اجرای بازی‌هایی در مرکز تماس است که به کمک آن‌ کارمندان انگیزه بیشتری برای دستیابی به موفقیت پیدا می‌کنند.

با استفاده از گیمیفیکیشن کارشناسان مرکرتماس انگیزه بیشتری برای پیش بردن فعالیت‌های شرکت در جهت اهداف شرکت دارند. مدیران معمولاً از تعداد زیادی از کارشناسان و متریک‌ها برای گیمیفای استفاده می کنند.

مواردی  که بر گیمیفیکیشن مرکز تماس تاثیرگذار است:

درست مانند هر ابزاری در محیط کار، گیمیفیکیشن نیز مزایا و معایبی دارد، اما بستگی به مرکز تماس شما دارد ‌که مزایای آن بیشتر است یا معایبش. در این مقاله به بررسی برخی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

قابلیت گزارش‌دهی

موفقیت گیمیفیکیشن مرکز تماس به قابلیت گزارش‌دهی بستگی دارد. اگر شما از یک راه‌کار نرم‌افزار مرکز تماس استفاده می‌کنید که دارای قابلیت‌های گزارش‌‌دهی در لحظه است، با مشکلی مواجه نخواهید شد.

رقابت

بازی در کال‌سنتر، ایجاد رقابت می‌کند. هرچقدر کارمندان با یکدیگر بیشتر رقابت کنند، خروجی‌ها بالاتر می‌رود. شرکت‌ها باید رقابت سالم ایجاد کنند تا طی آن انگیزه و علاقه کارمندان نیز بالاتر رود.

شفافیت

برای اجرای گیمیفیکیشن در مرکز تماس لازم است کارشناسان مجموعه به امتیازات فردی که با او رقابت می‌کنند دسترسی داشته باشند. شفافیت در کسب و کار کمک می‌کند تا مدیران در مدیریت اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند، اما الزاماً با فرهنگ‌های هر شرکت هماهنگی ندارد.

استخدام‌های جدید

گیمیفیکیشن در مراکز تماس می تواند به استخدام‌های جدید کمک بسیاری کند. فرآیندهای شبانه‌روزی که شامل بازی هستند، نه‌تنها انگیزه کارمندان را افزایش می‌دهد، بلکه به حفظ سریع‌تر اطلاعات آن‌ها نیز کمک می‌کند. وقتی شما کارمندان جدید استخدام می‌کنید، با استفاده از گیمیفیکیشن می‌توانید به یادگیری آن‌ها نیز کمک کنید.

نظارت

باتوجه به اینکه چطور گیمیفیکیشن در شرکت شما طراحی و اجرا شده است، ممکن است این بازی از طراحی تا اجرا نیاز به مدیریت داشته باشد. نوع مرکز تماس شما و نحوه اجرای گیمیفیکیشن مشخص می‌کند که این فعالیت به چه مقدار زمانی نیاز خواهد داشت.

فرهنگ شرکت

گیمیفیکیشن مرکز تماس، فقط کارمندانی را به خود جذب می کند که اهل رقابت کاری هستند. این ویژگی باعث می شود که افراد مشخصی جذب کار در شرکت شما شوند.

 

ماهان‌ویپ با عرضه نرم افزار ویپ، راه‌اندازی گیمیفیکیشن را برای مراکز تماس امکان پذیر کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، لطفا، با کارشناسان ما به شماره ۰۲۱۸۷۲۷۳ تماس حاصل بفرمایید تا اطلاعات خود را بی‌دریغ در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

منبع: tdlkdesk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا