02187273

مرکز تماس ابری  و مزیت‌های آن

مرکز تماس ابری و مزیت ‌های آن در خدمات به مشتری

مرکز تماس ابری یا Hosted PBX، خدمات بهتری به مشتری‌ها عرضه می‌کند. همچنین یک سیستم تلفنی با کارکرد ساده در اختیار تمام کارکنان یک مجموعه قرار می‌دهد تا بتوانند مرکز تماس متمرکز (Call Center) ایجاد کنند. در این مرکز کارکنان می‌توانند از هر مکانی، هر زمانی و با هر دستگاهی به تمام قابلیت‌های تلفن خود دسترسی داشته باشند.

مراکز تماس ابری مثل مراکز تماس قدیمی نیاز به نگهداری و هزینه‌های بالا ندارند، بلکه براساس سیستم مبتنی بر ابر هستند که از طریق شبکه IP قابل دسترسی می باشند. به‌جای این‌که به سخت افزار، نرم افزار، نگهداری، آموزش و غیره به‌طور جداگانه نیاز داشته باشید، با استفاده از تلفن ابری همه این موارد را باهم خواهید داشت. البته مراکز تماس ابری مشکلاتی هم دارند که طبیعی است و ما این مورد را در مقاله دیگری بررسی کردیم.

با یک مرکز تماس ابری به امکانات زیر دسترسی پیدا کنید:

هزینه‌ها را کاهش دهید: دیگر در سازمان خود نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف برای مراکز تماس سنتی نخوهید داشت. با استفاده از مراکز تماس ابری (Hosted PBX)، از طریق اتصال اینترنت به بیشترین امکانات دسترسی پیدا کنید.

صرفه‌جویی کنید: با استفاده از مراکز تماس ابری تا ۵۰% از هزینه‌های تماس شما کاهش خواهد یافت و تا ۹۰% از هزینه‌هایی که برای سرمایه‌گذاری در سیستم‌های PBX سنتی نیاز است، کاسته خواهد شد.

کارهای خود را تنها به یک شرکت بسپارید: با استفاده از مرکز تماس ابری، تمام چیزهایی که نیاز دارید از جمله تلفن‌ها، امکانات تماس، سخت‌افزارها، تماس‌های داخلی، شهری و بین‌المللی را تنها از یک شرکت تهیه کنید و در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

تمام پرسنل از مرکز تماس یکسان استفاده کنند: با استفاده از Hosted PBX، تمام پرسنل داخل شرکت، یا دیگر شعبات شرکت، در مکان‌های مختلف و حتی کارمندانی که دورکاری می‌کنند می‌توانند از امکانات تماس بهره‌مند شوند؛ درنتیجه گذشته از این‌که کجا هستند، تنها به فاصله یک تماس از هم فاصله دارند.

با سرعت خودتان رشد کنید: هر افزونه‌ای را که نیاز دارید سفارش دهید و هر زمان که به افزونه‌های بیشتر نیاز داشتید، آن‌ها را نیز به سایر امکانات خود اضافه کنید.

منبع: voip-info

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا